torsdag 12 februari 2009

Distriktsstämma & NYTT mortionsstopp!

Tjoho!

Gabbi här igen! Jag skulle bara berätta att jag hittade min blogg, hihi. Tänker dock inte berätta för er vad den heter för den är sjukt dåligt uppdaterad. Så det kanske kommer senare när jag har börjat uppdatera den.

Tänkte bara påminna alla om att imorgon är det sista dagen att ANMÄLA SIG till distriktsstämman. Har du inte gjort det än? Släng iväg ett mail eller ett telefonsamtal till mig på gabriella.landerholm@moderat.se eller 0736229455! Kom ihåg att det är viktigt att ni betalar också :) Vi har även flyttat fram motionsstoppet. Ny tid är den 16 FEBRUARI klockan 23.59 så nu har ni lite extra tid att fila på era motioner.

För er som inte vet vad en motion är så är det ett förslag. Ett förslag på någonting som du tycker att vi i MUF Södermanland ska verka för eller emot. Finns det någonting du stör dig på i din vardag? Någonting som kanske är förbjudet men som du tycker man borde få göra. Skriv vad du tycker man borde göra åt det! Det kan vara precis vad som helst, du kan skriva ett förslag om skolan, jobb, miljön eller vad vet jag! Om du tycker att det är svårt kan du skriva tillsammans med en eller flera kompisar :) Skriv så pennan glöder nu!

Vi hörs!