måndag 2 februari 2009

Tack Erik!

Nu sitter jag här och är väldigt nöjd. Nöjd och stolt över att vara ordförande i MUF Strängnäs. Talar kvällen med Erik Bengtzboe blev mer än lyckad! Det var totalt 24 personer och lyssnade. Verkligen över förväntan men detta visar ju bara på hur bra medlemmar vi har här i Strängnäs! 

Erik pratade om MUF;s framtid och hur stor opinionsbildare vi egentligen är. Han pratade också om vikten av att gå och rösta 7 juni till europaparlamentsvalet. Det viktigaste som Erik pratade om var nog ändå vikten av att engagera sig. Vi kan påverka och det gör vi! MUF är det enda ungdomsförbundet som med säkerhet växer och det med stormsteg! 

Jag började skriva att jag är stolt att vara ordförande i Strängnäs. Men jag skulle vilja påstå att jag är minst lika stolt över att vara en del av MUF! Det borde ni alla vara! 


V.T.V Gustav